Ga naar het artikel

50% OFF EVERY 2nd ITEM ❤️‍🔥 | code: SAVE50

Zoeken
Winkelwagen

Veelgestelde vragen.

Bestellingen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren alle gangbare creditcards, Apple Pay, Google Pay, iDeal, Sofort, Bancontact en Klarna voor klanten die met euro's betalen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst is het mogelijk om deze nog te wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.

Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft afgerekend.

Verzending

Waar verzenden jullie vandaan?

Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland.

Is mijn bestelling verzekerd tijdens verzending?

Nee, de bestelling is tijdens het transport niet verzekerd.

Ontvang ik een trackingnummer voor mijn bestelling?

Ja, er wordt een track en trace-nummer verstrekt van de vervoerder die je bij het afrekenen hebt gekozen.

Hoe lang duurt het voordat bestellingen in Europa en de rest van de wereld worden bezorgd?

Bestellingen binnen Europa duren doorgaans 2-3 werkdagen, terwijl leveringen naar andere delen van de wereld 3-5 werkdagen kunnen duren.

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Vanaf de aankomst van het pakket heb je 14 dagen de tijd om een ​​retourzending te starten. Na deze periode worden retourzendingen niet meer geaccepteerd.

De verpakking moet zich in de exacte staat bevinden zoals toen de klant het pakket ontving. Als er barcodes of andere onderdelen van de bestelling ontbreken, betalen we de bestelling niet terug.

Wat moet ik doen als ik een item wil terugsturen?

  • Stuur een e-mail naar info@loueloue.nl met het bestelnummer, de reden en foto's van het artikel indien beschadigd ontvangen.
  • Wij beoordelen jouw aanvraag en sturen je instructies voor de retourzending als de retour aan onze voorwaarden voldoet.
  • Verpak het artikel veilig in de originele verpakking om schade tijdens het transport te voorkomen.
  • De kosten voor het retourneren van het artikel zijn voor je eigen rekening, tenzij het een fabricagefout betreft.

Kan ik artikelen die ik heb gedragen nog terugsturen?

Om gezondheids- en hygiënische redenen kunnen we gedragen items niet retourneren. Dit garandeert de veiligheid en het welzijn van al onze klanten. We accepteren alleen retourzendingen van ongedragen artikelen om de hoogste normen op het gebied van reinheid en productintegriteit te handhaven.

Waarom moet ik de verzendkosten voor de retourzending betalen?

Door klanten verantwoordelijk te maken voor retourzendingen, moedigen we hen aan om bewuster te winkelen en overwogen aankoopbeslissingen te nemen, wat resulteert in minder retourzendingen en een lagere ecologische voetafdruk. Het terugdringen van retourzendingen helpt ons ook om de uitstoot van broeikasgassen en de verspilling van verpakkingsmateriaal te verminderen, waardoor we bijdragen aan een schonere en duurzamere planeet.